No deixis escapar les ofertes de l´Àrea de Bellesa i Salut

Curs de preparació maternal a l’aigua

Escrit noviembre 19th, 2011 per admin

El proper divendres 24 a les 19:00h organitzem una xerrada per informar-vos del nou Curs de Preparació Maternal a l’Aigua que durem a terme. La xerrada informativa tindrà lloc al GREG i es tracta d’una iniciativa d’Espaiwellness en col·laboració amb Mamacasa, empresa de serveis a la maternitat formada per llevadores.

El Pack Preparació Maternal a l’Aigua consisteix en un total de 8 sessions (1 setmanal d’1 hora i 30 minuts) combinant la teoria i la pràctica a l’aigua a les instal·lacions del nostre centre.

La preparació maternal a l’aigua és molt beneficiosa pel benestar físic durant l’embaràs ja que reforça la musculatura de cara al part, relaxa, millora la circulació i, a més, és molt divertida!

Les classes teòriques són útils per donar consells sobre l’embaràs: com actuar durant el treball de part, les cures després del part, com tenir cura del vostre fill i assessorament sobre l’alletament matern. És un curs ideal per venir amb la parella.

Totes les sessions són dirigides per la Sílvia Corchs, llevadora col·legiada, amb àmplia experiència i amb formació específica per a dur a terme la preparació maternal a l’aigua.

Hi som per tal d’acompanyar-vos en aquesta nova etapa tan important de la vostra vida tot aportant-vos seguretat i tranquil·litat.

Apunteu-vos-hi o regaleu el Pack! Regaleu salut!

Confirmeu la vostra assistència a la Recepció del Centre.

 

Comentaris tancats.