Un any més tornem a oferir-vos el Casal de Nadal per tal que tots els socis podeu deixar els vostres petits en bones mans. Un servei per a infants de 3 a 14 anys que tindrà lloc els dies 23, 24, 27, 30, 31 de desembre i 2, 3 de gener.
Els horaris són de 9h a 13h o de 9h a 17h amb la possibilitat també d’hora d’acollida de 8h a 9h. (El servei d’acollida s’ha d’avisar amb un dia d’antelació).
L’horari de 9h a 17h inclou l’opció del servei de dinar amb un preu afegit de 5€/dia.
ACTIVITATS:
Cada dia de la setmana estarà destinat a fer una activitat diferent, creant així una rutina d’activitats per millorar l’adaptació i l’organització dels pares i els infants. Totes les activitats estaran adaptades a les edats dels diferents nens.
COM I QUÈ CAL PORTAR?
PREUS
Hora d’acollida (8h-9h) 6 €/dia
Horari de 9h a 13h | Preu pack soci | Preu pack no soci |
7 dies: | 83 € | 91 € |
4 dies: | 48 € | 53 € |
3 dies: | 39 € | 43 € |
1 dia: | 17 € | 19 € |
Horari de 9h a 17h | Preu pack soci | Preu pack no soci |
7 dies: | 123 € | 126 € |
4 dies: | 72 € | 79 € |
3 dia: | 57 € | 63 € |
1 dia: | 22 € | 24 € |
ESTÀ PROHIBIT PORTAR:
AUTORITZACIONS, CAT SALUT I FULL DE VACUNES:
Recordem a tots els pares que abans de l’inici del Casal de Nadal hem de tenir totes les autoritzacions signades a recepció, una fotocòpia del carnet de la Seguretat Social Cat Salut i una fotocòpia del full de vacunacions oficial.
AUTORITZACIONS: